Εκτεταμένες Συχνές Ερωτήσεις (FAQ από τον πίνακα)
Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το N1 Casino. Αν δεν βρείτε αυτό που ψάχνετε, επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας!
Ποια είναι η ελάχιστη κατάθεση στο N1 Casino;
Η ελάχιστη κατάθεση είναι 10 ευρώ, όταν χρησιμοποιείτε Viva Wallet ή άλλες δημοφιλείς μεθόδους πληρωμής.
Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;
Στέλνετε φωτοτυπία της ταυτότητας/διαβατηρίου και αποδεικτικό κατοικίας (π.χ. λογαριασμό ΔΕΚΟ) στην υποστήριξη του N1 Casino.
Μπορώ να κάνω ανάληψη χωρίς χρέωση;
Οι περισσότερες μέθοδοι είναι δωρεάν, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν χρεώσεις ανάλογα με τη μέθοδο ανάληψης και την τράπεζα.
Υπάρχει mobile app για το N1 Casino;
Ναι. Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή απευθείας από την ιστοσελίδα του καζίνο ή να παίξετε μέσω browser, σε συσκευές Android και iOS.
Πώς λειτουργούν οι προσφορές welcome bonus;
Με την ολοκλήρωση της εγγραφής και της πρώτης κατάθεσης, ενεργοποιείται το bonus αυτόματα. Βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τις απαιτήσεις τζίρου.
Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία “Forgot Password” στην αρχική σελίδα. Θα λάβετε email επαναφοράς για να δημιουργήσετε νέο κωδικό.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών;
Υπάρχει live chat 24/7, φόρμα επικοινωνίας στο site και email στη διεύθυνση support@n1casino.gr.
Ποια παιχνίδια προσφέρουν μεγαλύτερη επιστροφή (RTP);
Συνήθως, τα επιτραπέζια παιχνίδια όπως το μπλάκτζακ ή ορισμένα slots με υψηλό RTP. Ελέγξτε την περιγραφή κάθε παιχνιδιού για λεπτομέρειες.
Είναι ασφαλές το N1 Casino για συναλλαγές;
Ναι. Όλες οι συναλλαγές γίνονται με κρυπτογράφηση SSL και ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ελληνικής Επιτροπής Παιγνίων (HGC).
Υπάρχει πρόγραμμα VIP ή loyalty club;
Ναι. Με τη συχνή συμμετοχή, οι παίκτες μπορούν να ανέβουν επίπεδα και να κερδίσουν επιπλέον προνόμια, μπόνους και προσφορές.